Keresés
19O
Győr
2017.06.24., szombat (Iván)

A győriekre mosolyog Palvin Barbara

Offmedia- 2016.05.18. 12:33
591
Megjelentek Győrben azok a Coca-Cola reklámfotók, amelyeken a világhírű magyar modell, Palvin Barbara szerepel. A képeket a New Yorkból hazatérő Éder Krisztián fotózta Budapesten.

Januárban új stratégiát hirdetett meg világszerte a Coca-Cola, amelynek lényege, hogy ezentúl az ikonikus Coca-Cola védjegy alatt egyesíti a különböző változatokat. A választás lehetőségét is hangsúlyozó „egy márka” megközelítést a Taste the Feeling kampány jeleníti meg az üdítőital élvezetének középpontba állításával.

A kampány hazai arcának Palvin Barbarát kérte fel a Coca-Cola Magyarország, akinek az életében azért számít mérföldkőnek ez a munka, mert először mondott igent egy olyan felkérésre, ami kívül esik a divat világán. Természetesen most is fontos volt számára, hogy egy ikonikus világmárkához adja az arcát. Ráadásul a Coca-Cola-t középpontba állító, szelfikre és divatfotókra hajazó Taste the Feeling kampánnyal nem esett nehezére azonosulni.


Éder Krisztián New Yorkból, Palvin Barbi pedig Párizsból repült haza, hogy egy egynapos fotózáson elkészítsenek néhány, az Instagram stílusát idéző izgalmas képet Budapesten az Astoriánál és a főváros bulinegyedében. Krisztián azt is elárulta, hogy Barbi mellett nagy kedvencei a Coca-Cola nemzetközi reklámképei, ő is arra törekedett, hogy fotóival visszaadja azok hangulatát, fényeit és életközeliségét.

A  plakátokon Barbi a kalóriamentes Coke zero-val azt hirdeti, hogy válasszuk bármelyik Coca-Cola-t, ugyanazt az egyedülálló ízt és fantasztikus élményt kapjuk.

A fotózáson készült videóanyagok az alábbi elérhetőségeken találhatók meg:

The Coca-Cola Company

A Coca-Cola Vállalat a világ legnagyobb üdítőital-gyártója, több mint 500 féle szénsavas és mentes italt, több mint 3 800 választási lehetőséget kínál a fogyasztóknak. A világ egyik legértékesebb márkájának tartott Coca-Cola-val együtt a vállalatunk portfoliójába 20 milliárdos értékű márka tartozik, amelyek közül 18-nak csökkentett, alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes változata is létezik. Egyebek mellett a Diet Coke és a Coca-Cola zero, a Fanta, a Sprite, a Dasani, a Vitaminwater, a Powerade, a Minute Maid, a Simply, a Georgia, a Dell Valle, a Georgia és a Gold Peak. A világ legnagyobb üdítőital-értékesítési rendszerén keresztül, piacvezetők vagyunk a szénsavas és mentes italok terén. A fogyasztók több mint 200 országban élvezhetik a vállalat termékeit, amelyekből naponta több mint 1,9 milliárd pohárnyit adnak el. A cég ugyanakkor tartós elkötelezettséget vállal a fenntartható közösségek építésében, folyamatosan törekszik ökológiai lábnyomának csökkentésére, támogatja az egészséges, aktív életmódot, törekszik a biztonságos és befogadó munkakörnyezet kialakítására, valamint a gazdasági fejlődés előmozdítására azokon a piacokon, ahol jelen van. Palackozó partnercégeivel együtt a Coca-Cola Vállalat a világ tíz legnagyobb munkáltatója közé tartozik több, mint 700 000 munkatársával. A Coca-Cola Vállalatról további információ található a www.coca-colacompany.com oldalon, a cég követhető a Twitteren twitter.com/CocaColaCo, érdekességek olvashatók a Coca-Cola Unbottled blogon www.coca-colablog.com és megtalálható a LinkedInen: www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.


Hozzászólások